דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מערכות מיגון לבית ולעסק 

מאת    [ 16/08/2012 ]

מילים במאמר: 377   [ נצפה 2570 פעמים ]

מערכות מיגון לבית ולעסק

מערכות מיגון לבית ולעסק יכולים לסייע במניעת פריצות, איתור גניבות ושמירה על פריטים יקרי ערך. בשוק לא מעט מערכות מיגון כגון מצלמות אבטחה, מצלמות במעגל סגור, נתבים אלחוטיים, ציוד תקשורת, אזעקות, מערכות כיבוי אש, מערכות נעילה, מערכות בקרה ועוד. ניתן לשלב ציוד כגון גלאי וחיישנים לזיהוי תנועה אשר מפעילים באותו רגע את מערכות המיגון השונות. לפניכם פירוט לגבי מערכות מיגון נפוצות:


    • מצלמות אבטחה – מצלמות אבטחה חכמות שפועלות עם IP, מצלמות כיפה אינפרא אדום עם חיישני תנועה, מצלמות צינור IR, מצלמות אבטחה מסותרות בגלאי עשן, גלאי נפח, ספרינקלרים ועוד. מצלמות מסוימות מחוברות לנתב קווי או אלחוטי ויכולות לשדר באונליין את הצילומים אל האינטרנט או מכשיר הסמארטפון של בעל הדירה או העסק. על פי חוק, ניתן להתקין מצלמות בכל מקום פרטי וציבורי למעט שירותים, מקלחות וחדרי הלבשה.
    • מערכות אזעקה – בשוק לא מעט מערכות אזעקה אשר יכולות להעביר דיווח למוקד בקרה ו/או בעל הדירה או העסק במספר דרכים כגון תקשורת קווית, סלולרי, רדיו, פרוטוקול TCP/IP, פרוטוקול GPRS ועוד. למערכות אזעקה חיישנים שניתן לפרוס בכל המתחם, אפילו עד עשרות נקודות שונות. למערכות אזעקה יש הגנה והתראה מפני ניסיונות חבלה, יכולות זיהוי מתקדמות ועוד.
    • מקודדים לפתיחת דלתות – באמצעות מקודד ניתן לפתוח את הדלק ע"י הקשת סיסמה, כרטיס קרבה, תביעת אצבע, זיהוי קולי ועוד. למקודדים יש כמה הגנות חשובות. אם לאחר מספר ניסיונות הקוד היה אינו נכון, הגישה נחסמת לזמן מסוים. גם הגנה מפני מים ומזג אוויר קשה קיימת במקודדים לפתיחת דלתות.
    • אינטרקום מצלמה – בתחום של מערכות מיגון לפעמים יש צורך להגן על הדירה או העסק גם כאשר אנחנו נמצאים בפנים. באמצעות אינטרקום מצלמה ניתן לשלוט על הגישה לדירה/עסק באמצעות מצלמה ושליטה על הדלת מרחוק. בדרך כלל לאינטרקום מצלמה יש אפשרות הקלטה, פתיחת הדלת/שער, אפשרות שיחה וכן טווח קליטה של מאות מטרים בשלט עם מסך LCD דרכו ניתן לשלוט באינטרקום.
    • בקרה ושליטה – חברות אבטחה מתקדמות מציעות לא רק התקנה של מערכות מיגון, אלה גם צפייה במתרחש במשך 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. לחברות גדולות ניידות סיור פרטיות אשר יכולות לצאת לאירוע ו/או לעדכן את משטרת ישראל על ידי מערכות כריזה מתקדמות. זו יכולה להיות חבילה כוללת של אבטחה עם מגוון מערכות מיגון שונות כגון חיבור מוצרים יקרי ערך, נעילה של ויטרינות, ארונות ועוד.

מאמר זה נכתב על ידי חברת BEAST SECURITY המעניקה שירותי מערכות מיגון לבית ולעסק.


שותפים לכתבה - רונאל טמיר.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב